Som endel sikkert har lagt merke til sรฅ tilbyr Vestviken Naturistforening muligheten til รฅ “Logge inn med Vipps”. For รฅ kunne bruke dette sรฅ mรฅ man som medlem fรธrst logge seg inn med brukernavn (epostadresse) og passord.

Vestviken Naturistforenings forside

Etter innlogging sรฅ viderefรธres man til sin personprofil der man har oversikt over sin informasjon og innstillinger. Herfra klikker man pรฅ menypunktet “Min Konto” helt รธverst pรฅ siden. Da sendes man hit:

VVNF – Min Konto

I den venstrestilte menyen har man et valg for Vipps, hvor man fรฅr mulighet til รฅ koble sin medlemskonto til sin private Vipps-konto om man รธnsker dette. For at dette skal fungere sรฅ kreves det at epostadressen man har som brukernavn er den samme epostadressen man benytter som kontaktadresse i banken og pรฅ Vipps.

Min Konto – Vipps

Etter รฅ ha klikket pรฅ knappen “Trykk herfor รฅ koble til med appen din”, sรฅ videresendes man hit:

Angivelse av telefonnummer som din Vipps er koblet til.

Nรฅr man har valgt รฅ koble til Vipps sรฅ fรฅr man varsel pรฅ mobil og app-vindu รฅpnes med spรธrsmรฅl om du “Vil logge inn pรฅ Vestviken Naturistforening?”

Etter รฅ ha klikket “Fortsett” sรฅ logger man inn pรฅ Vipps med personlig kode.

Etter inntasting av personlig kode fรฅr man beskjed om รฅ gรฅ tilbake til nettleser for รฅ fullfรธre tilkobling til Vipps

Under “Min Konto – Vipps” fรฅr man nรฅ statusmelding om at man er tilkoblet “Vipps-profilen med telefonnummer …..”

Etter dette vil man kunne velge innlogging med tjenesten “Logg Inn med Vipps” pรฅ forsiden av vรฅre nettsider.

Du vil kanskje ogsรฅ vรฆre interesert i dette: