De nye nettsidene har endel innhold som krever at man må være innlogget som medlem for å kunne se. Dette gjelder blant annet digital tilgang til NaturistNytt og VV-Nytt, samt artikler, gruppesider og mulighet til å melde seg på enkelte arrangementer. Dette er ny funksjonalitet i forhold til de gamle nettsidene til VVNF, og kan være uvant. Det anbefales at man logger seg inn fra forsiden for å få fullt utbytte av sidene og enkel mulighet til å lese N-Nytt på nett og påmelding.

Vestviken Naturistforenings nettside

Ved å klikke på “Logg inn” så sendes man til Innloggingssiden. Her bruker du epostadressen, som du får tilsendt nyhetsbrevet til, som brukernavn. Fra begynnelsen er alle brukerkontoene satt opp med passordet Roppestad&Naturist1976. Dette bør medlemmene endre når de har fått logget inn til et selvvalgt, som dere kan huske.

Innloggingssiden

Det kan være at enkelte medlemmer opplever feilmelding om at passordet ikke stemmer, enten fordi man har tidligere logget seg på og endret det eller andre årsaker. Da kan man klikke på “Mistet passord”, der kan man legge inn epostadressen og få tilsendt en epost med lenke til side der man kan legge inn nytt, selvvalgt passord.

Mistet passord

Dessverre har endel brukere i det siste opplevd at de har mottatt epost om at deres brukerkonto er slettet. Dette skyldes en feil i medlemsregisteret som utbedres og har ført til at webmaster må gjenopprette en og en konto manuelt. På grunn av spam-beskyttelse så får man kun gjenopprettet noen få om dagen, så hvis noen ønsker det så kan det enkelte medlem gjenopprette konto ved å klikke “Registrer” og fylle ut innmeldingsskjema. Dette kobles så sammen med gammel brukerkonto.

En rekke husstandsmedlemsskap er kun registrert med kun en epostadresse for et av husstandsmedlemmene i vårt medlemsregister. Hvis også det andre husstandsmedlemmet ønsker seg egen brukerkonto, så kan man fylle inn det samme innmeldingsskjemaet. Webmaster fyller ut feltet om medlemsnummer.

NB! Valget for “Logg inn med Vipps” er kun mulig å bruke, når man har aktivert tilkobling for Vipps under “Min Konto”, etter at man har logget inn første gang!