Innlogging fra forsiden

Enkelte arrangementer er åpne for alle, men det er ønskelig at man melder seg på via nettsidene. Er man medlem så bør man logge seg på nettsiden med sitt brukernavn (epostadresse) og passord eller via Vipps-pålogging. Deretter bør man besøke siden “Arrangementer på Roppestad” eller “Booking av vaktuke på Roppestad” for å få oversikt over arrangementer eller ledige vaktuker. Hvius man ikke ønsker å melde seg på digitalt, så kan man alltids melde seg på ved å sende en epost til roppestad@vestviken-naturistforening.net

Arrangementsside for Roppestad-1
Arrangementsside for Roppestad

Her vil du kunne velge det arrangementet du er interessert i, ved å klikke på arrangementstittelen. Da kommer du videre til arrangementssiden hvor du finner Nyttig informasjon og en knapp for påmelding “Book Now”.

Arrangementsside

Ved å klikke på “Book Now” så ledes man til påmeldingssiden. Her velger man et eller flere ledige “seter” (grønn stol) og skriver inn sitt navn i feltet “Attendees name”. Deretter klikker man på “Proceed”, slik at man kommer til en bekreftelsesside.

Påmeldingsbekreftelse

Her klikker man på “Checkout” for å bekrefte påmeldingen. Etter dette får man en påmeldingsbekreftelse fra arrangær i nettleser og får tilsendt en kopi på epost, når man er logget inn som medlem.