Også i år tilbyr Vestviken Naturistforening nettbaserte innmeldingsskjemaer og en nettbutikk hvor man kan fornye sitt medlemsskap ved å betale ved hjelp av Vipps-betaling på nett. Selvfølgelig vil man fortsatt ha mulighet til å innbetale medlemskontingent via nettbank og giro, men nå gir vi våre medlemmer mulighet til å fornye medlemskap via Vipps Hurtigkasse/Betaling på nett.

NB! Hvis man ønsker å gjøre til innbetaling til Vipps-nummer #102759, så er det svært viktig at man skriver Navn, Adresse og epostadresse i meldingsfelt. Dette gjelder også nye medlemmer som betalte medlemskontingent til VIPPS-nummer #102759 i fjor. Man kan også sende en epost til kasserer@vvnf.org med adresse og epostadresse om man ikke har fått medlemsblad/velkomstbrev.

Kontingentsatsene for 2023 er:

• Ufør, og pensjonister: 300,- kr/år
  • Enslig: 400,- kr/år
  • Familie: 600,- kr/år
  • Unge under 27 år, 1 år: 150;- kr/år

Medlemskontingenten kan fornyes med Vipps-betaling i nettbutikken, Vippse til #102759 eller innbetales via giro eller nettbank til vår konto i Larvikbanken, Kto nr: 2510.07.09662

NB! Det blir ikke sendt ut giro. Du må selv sørge for å betale inn til vår konto, helst innen utgangen av februar. Husk å merke innbetalinga via nettbank/giro eller Vipps med ditt/deres navn. Ellers blir det vanskelig for kassereren å finne ut hvem som har betalt.

Du vil kanskje også være interesert i dette: