Laksefesten 2021

Laksefesten 2021

Roppestad fristrand (events) Farrisveien 863, 3282 Kvelde, Norge
Utรธvere

Som i fjor blir Laksefesten og รฅrsmรธtet i Vestviken Naturistforening avholdt samtidig lรธrdag 14.08.2021

Programmetย blir det samme som tidligere รฅr med en liten vri, medย en liten รฅrsmรธte-sesjonย kl. 12.30ย ogย tradisjonell laksefest fra kl. 15.00ย med allsang og utlodning med fine gevinster og, ikke minst, gjensyn og sosialt samvรฆr med mange av vรฅre medlemmer. Ta gjerne med en gave til utlodninga, dersom du har anledning.ย Og det serveres selvsagt fersk laks fra Lรฅgen, tilberedt etter god, gammel oppskrift av vรฅr utmerkede kokk. Han kommer ogsรฅ med pepperrotsaus og agurksalat. Poteter og eventuelt annet tilbehรธr sรธrger hver enkeltย forย selv. Alle venner av Vestviken naturistforening er velkomne, bรฅde medlemmer og andre. Det vil bli en egenandel pรฅ 50 kr, som betales pรฅ stedet,ย for ikke-medlemmer.

Pรฅ grunn av korona-situasjonen vil vi ikke bruke party-teltet i รฅr, men hvis det blir dรฅrlig vรฆr sรฅ bruker vi markisene pรฅ bilene. Folk mรฅ fรธlge smitteverntiltak og ta ansvar for รฅ ha med antibac mm selv.ย

Velkommen til laksefest!

This event has ended
Scan QR Code