Warning: Undefined property: stdClass::$em_start_time in /customers/e/3/f/vestviken-naturistforening.net/httpd.www/wp-content/plugins/eventprime-event-calendar-management/includes/core/ep-utility-functions.php on line 2005 Warning: Undefined property: stdClass::$em_start_time in /customers/e/3/f/vestviken-naturistforening.net/httpd.www/wp-content/plugins/eventprime-event-calendar-management/includes/core/ep-utility-functions.php on line 2005 Warning: Undefined property: stdClass::$em_end_time in /customers/e/3/f/vestviken-naturistforening.net/httpd.www/wp-content/plugins/eventprime-event-calendar-management/includes/core/ep-utility-functions.php on line 2014 Warning: Undefined property: stdClass::$em_start_time in /customers/e/3/f/vestviken-naturistforening.net/httpd.www/wp-content/plugins/eventprime-event-calendar-management/includes/core/ep-utility-functions.php on line 2005 Warning: Undefined property: stdClass::$em_start_time in /customers/e/3/f/vestviken-naturistforening.net/httpd.www/wp-content/plugins/eventprime-event-calendar-management/includes/core/ep-utility-functions.php on line 2005 Warning: Undefined property: stdClass::$em_end_time in /customers/e/3/f/vestviken-naturistforening.net/httpd.www/wp-content/plugins/eventprime-event-calendar-management/includes/core/ep-utility-functions.php on line 2014
Årsmøte i Vestviken Naturistforening
Årsmøter
favorite_border
29 May
Inntil 29 May

Årsmøte i Vestviken Naturistforening

place Roppestad fristrand (events) Farrisveien 863, 3282 Kvelde, Norge expand_more
Arrangert av arrow_forward_ios

Vestviken Naturistforening må dessverre utsette årsmøte som var tenkt holdt onsdag 17. mars 2021 kl. 18.30 – 20.30, på grunn av gjeldende smitteverntiltak som fortsatt setter restriksjoner for større arrangementer.

Styret vil ta sikte på å avholde årsmøte under dugnadshelga 1. mai i forbindelse med sesongåpning på Roppestad fristrand.

Frist for innsending av saker som man ønsket skulle behandles på årsmøte, var den 17. februar 2021.

Spørsmål om gjennomføring av årsmøte kan sendes på  på epost til styret@vestviken-naturistforening.net / styret@vvnf.org eller:
3284 Kvelde

Scan QR Code
Aldersgruppe
Alle

Du vil kanskje også være interesert i dette: