Event Organizers

British Naturism
Telefonnummer 01604620361
Epostadresse headoffice@bn.org.uk

British Naturism (BN) is the internationally recognised UK national Naturist organisation. We exist to unite and support Naturists, to protect, and provide more Naturist venues, to make social nudity acceptable in the UK and to provide comprehensive information on Naturism and Naturists around the world.

Run by volunteers and supported by a small paid staff, BN was formed when the British Sun Bathing Society and the Federation of British Sun Clubs merged. We celebrated our 50th birthday in 2014 and nowadays we are a Company limited by guarantee.

Danske Naturister
Epostadresse info@naturister.dk
Danske Naturister (DN) er landsdækkende interesseorganisation for alle naturister i Danmark. Vi arbejder for alle naturisters interesser, og for en større udbredelse og forståelse af naturisme generelt.

Vi er en dynamisk, aktiv og udadvendt naturistorganisation. Vi lægger ikke mere vægt på en form for naturisme end på en anden. Alle er velkomne som medlemmer og til at være aktive i foreningen – og man kan deltage i de fleste af vores aktiviteter uanset om man er medlem eller ej. Gennem vores ungdomsafdeling – Danske Unge Naturister – forsøger vi at sætte unge naturisters behov højt.

Isefjærleiren AS
Telefonnummer 90663137
Epostadresse resepsjonen@isefjar.no

Sørlandets naturistsenter er det perfekte stedet for naturister fra inn- og utland. Her kan du nyte sol og varme i flotte omgivelser, og ta en dukkert i fjorden med landets høyeste badetemperatur. Du kan bo i egen camping eller leie rom og hytte av oss.

Sørlandet er fullt av spennende opplevelser, spesielt om sommeren, og Isefjærleiren ligger sentralt i forhold til det meste av det som skjer.

Kristin Aanes
Epostadresse Ikke tilgjengelig
Nettside Ikke tilgjengelig
Norsk Naturistforbund
Telefonnummer 95964689
Epostadresse nnf@naturist.no

Norsk naturistforbund (NNF) er en paraplyorganisasjon for de ni naturistforeningene i Norge. Forbundet blir ledet av et styre med fem medlemmer og fire varamedlemmer.

NNF er tilsluttet International Naturist Federation INF-FNI (http://www.inf-fni.org(link is external)).  Gjennom et medlemskap i en av foreningene får du dermed adgang til alle verdens naturistområder og naturistarrangementer som administreres av en organisasjon som også er tilsluttet INF-FNI.  Alle medlemmer får et INF-FNI-pass som et bevis for medlemskapet. Utenlandske naturister med gyldig INF-FNI-pass kan selvsagt besøke naturistområder og naturistarrangementer i Norge

Vestviken Naturistforening & Ung NNF
Telefonnummer 40052402