I deres siste nyhetsbrev kommer INF-FNI med lovende nyheter for utviklingen av digitale medlemskort og medlemsmerker.

INF-FNI-merker gjennomgår en revolusjon!

Vi har brukt det samme merkesystemet siden midten av det 20. århundre. Selv om det har tjent oss godt, er
det ikke lenger egnet for den moderne verden. For å øke fleksibiliteten og funksjonaliteten, utvikler INF-FNI et nytt QR-kodeprogram. Vi håper å begynne å teste det høsten 2023 og deretter implementere det i 2024 til erstatte de tradisjonelle INF-merkene fra 2025 med de nye digitale QR-merkene.

Det nye systemet vil ha en rekke fordeler:

ENKEL GYLDIGHETSKONTROLL
Hvem som helst kan skanne QR-koden for å bekrefte gyldigheten. Forbund, feriesteder og klubber trenger ikke å husk farger og opprettelsen av uredelige INF-merker vil være nesten umulig.

FLEKSIBLE START- OG SLUTTDATOER
Et forbund kan bruke den tradisjonelle januar til desember-medlemskalenderen eller velge datoer som samsvarer med deres eget medlemsfornyelsesår.

STORE ELLER SMÅ BESTILLINGER
Forbund vil kunne bestille et stort kvantum QR-koder en gang og mindre mengder gjennom året.

ØYEBLIKKELIG TILGJENGELIGHET
Bestillinger vil bli gjort på internett og QR-kodemerker vil være tilgjengelig umiddelbart for nedlasting.
Ikke mer å vente på posten!

PERFEKT FOR DIGITALKORT
De virtuelle QR-stemplene kommer i digitale formater. Forbund kan da enkelt inkludere dem på deres digitale medlemskort.

SIKRE
Ingen personlige data lagres eller oppgis, så det er ingen mulighet for at data blir stjålet og det er ingen personvernhensyn.

Vær trygg på at for noen år, papirmerker med QR-koder vil fortsatt være tilgjengelige for forbund som fortsetter å bruke de tradisjonelle medlemskortene.

I fremtidige faser ser vi for oss å tilby en tjeneste som kan også generere digitale medlemskort for
mindre forbund som ikke kan lage sine egne. Vi ser også på muligheten for et slags lojalitetsprogram basert på skanning av individuelle koder. Selvfølgelig, denne siste ideen vil trenge nøye vurdering fordi den vil kreve lagring og sporing av personopplysninger.

Denne første versjonen vil ikke ha noen personidentifiserende informasjon, så dette er ikke en bekymring for øyeblikket.

For å se en demonstrasjon av hvordan de vil fungere, bare skann
en av de to kodene nedenfor ved å bruke smarttelefonen.

Du vil kanskje også være interesert i dette: