I deres siste nyhetsbrev kommer INF-FNI med lovende nyheter for utviklingen av digitale medlemskort og medlemsmerker.

INF-FNI-merker gjennomgรฅr en revolusjon!

Vi har brukt det samme merkesystemet siden midten av det 20. รฅrhundre. Selv om det har tjent oss godt, er
det ikke lenger egnet for den moderne verden. For รฅ รธke fleksibiliteten og funksjonaliteten, utvikler INF-FNI et nytt QR-kodeprogram. Vi hรฅper รฅ begynne รฅ teste det hรธsten 2023 og deretter implementere det i 2024 til erstatte de tradisjonelle INF-merkene fra 2025 med de nye digitale QR-merkene.

Det nye systemet vil ha en rekke fordeler:

ENKEL GYLDIGHETSKONTROLL
Hvem som helst kan skanne QR-koden for รฅ bekrefte gyldigheten. Forbund, feriesteder og klubber trenger ikke รฅ husk farger og opprettelsen av uredelige INF-merker vil vรฆre nesten umulig.

FLEKSIBLE START- OG SLUTTDATOER
Et forbund kan bruke den tradisjonelle januar til desember-medlemskalenderen eller velge datoer som samsvarer med deres eget medlemsfornyelsesรฅr.

STORE ELLER SMร… BESTILLINGER
Forbund vil kunne bestille et stort kvantum QR-koder en gang og mindre mengder gjennom รฅret.

ร˜YEBLIKKELIG TILGJENGELIGHET
Bestillinger vil bli gjort pรฅ internett og QR-kodemerker vil vรฆre tilgjengelig umiddelbart for nedlasting.
Ikke mer รฅ vente pรฅ posten!

PERFEKT FOR DIGITALKORT
De virtuelle QR-stemplene kommer i digitale formater. Forbund kan da enkelt inkludere dem pรฅ deres digitale medlemskort.

SIKRE
Ingen personlige data lagres eller oppgis, sรฅ det er ingen mulighet for at data blir stjรฅlet og det er ingen personvernhensyn.

Vรฆr trygg pรฅ at for noen รฅr, papirmerker med QR-koder vil fortsatt vรฆre tilgjengelige for forbund som fortsetter รฅ bruke de tradisjonelle medlemskortene.

I fremtidige faser ser vi for oss รฅ tilby en tjeneste som kan ogsรฅ generere digitale medlemskort for
mindre forbund som ikke kan lage sine egne. Vi ser ogsรฅ pรฅ muligheten for et slags lojalitetsprogram basert pรฅ skanning av individuelle koder. Selvfรธlgelig, denne siste ideen vil trenge nรธye vurdering fordi den vil kreve lagring og sporing av personopplysninger.

Denne fรธrste versjonen vil ikke ha noen personidentifiserende informasjon, sรฅ dette er ikke en bekymring for รธyeblikket.

For รฅ se en demonstrasjon av hvordan de vil fungere, bare skann
en av de to kodene nedenfor ved รฅ bruke smarttelefonen.

Du vil kanskje ogsรฅ vรฆre interesert i dette: