Fredag 23. september kl. 18.30 starter vi opp igjen med innebading i Kveldehallen. Vi hรฅper riktig mange av dere har lyst til รฅ komme. Om det er noen av dere som er friskuser, sรฅ kunne det vรฆrt hyggelig om noen har lyst til รฅ vรฆre med pรฅ oppstart av vinterbading-sesongen pรฅ Roppestad samme ettermiddag kl. 17.00, fรธr vi reiser pรฅ innebadingen.

22 Sep 20:30 event_repeat
Inntil 22 Sep, 22:30 2h

Innebading i Kveldehallen

Kveldehallen Kveldeveien 238, 3282 Kvelde, Norge
Utรธvere
Praktisk info:

VVNF har nakenbading innendรธrsย hele vinterhalvรฅret.

Vi sees iย Kveldehallen(link is external) hver fredag fra og med 23. september 2022 til og med 31. mars 2023. Stengt mellom jul og nyttรฅr.

Garderobe og svรธmmehall tilgjengelig
kl 18.30 โ€“ 20.30

NB! Vi benytter kun herregarderoben!ย Se skilting.

I Kveldehallen rigges det til med sittegrupper til de besรธkende. Det er ikke tillatt med servering i hallen, men vi kan nyte en kaffekopp i sosialt fellesskap, fortrinnsvis i uknuselig kopp. :o)

Det er tilgang til badstue.

Inngangspenger i Kveldehallen (betales kontant inne i hallen, ellerย du kanย betale medย Vipps):
Medlem: 40,- kr pr gang, evt. 300,- kr for alle badingene hรธsten og det samme for vรฅren.
(barn/ungdom opp til fylte 18 รฅr: gratis). Ikke-medlemmer betaler kr. 80 pr gang.

Dette skal dekke foreningens utgifter i forbindelse med leie av Kveldehallen.

Kveldehallen ligger i Kvelde sentrum, ca 20 km fra Larvik, ca 70 km fra Kongsberg og ca 40 km fra Skien (over rv. 32 โ€“ Siljan).ย GPS-koordinater: N 59ยฐ 11.490โ€ฒ E 9ยฐ 58.125โ€ฒ

Innebadingene er i utgangspunktet KUN รฅpen for medlemmer av foreninger tilsluttet International Naturist Federation (INF).ย Ikke-medlemmer kan imidlertid komme som prรธvemedlemmer til innebadingen 2 ganger, men da til dobbel pris (80,- kr).

Scan QR Code
Aldersgruppe
Alle

Du vil kanskje ogsรฅ vรฆre interesert i dette: