Oslo Naturistforening

Litt fakta om ONF:

Stiftet 19. mars 1963, og feirer 60 år i 2023.
Tilsluttet Norsk naturistforbund (NNF) og dermed også den Internasjonale naturistføderasjonen (INF).
Siden 1977 leid og drevet virksomheten på Linderud bad og der tilrettelagt for innebading i vinterhalvåret (september–april) hvert år.
Stor andelshaver på Sjøhaug naturistsenter på Jeløya ved Moss, og disponerer der et rom (ONF-rommet) for opphold/overnatting, til en gunstig pris for medlemmene.

Verdens nakenvandringsdag - Oslo og Asker/Bærum
favorite_border
Warning: Attempt to read property "id" on null in /customers/e/3/f/vestviken-naturistforening.net/httpd.www/wp-content/plugins/eventprime-woocommerce-integration/woocommerce-integration.php on line 316
Fri, 21 Jun 18:00