Du/dere innkalles herved til

Årsmøte lørdag 14.08.2021 kl 12.30 – 14 på Roppestad fristrand.

En av de frammøtte vil få en flaske vin som gave, etter loddtrekning. Det vil bli delt ut INF-merker for 2021 til nyinnmeldte som ikkehar fått naturistpasset.

1. Godkjenning av innkalling og dagsorden
  2. Valg av møteleder, referent, 2 protokollunderskrivere samt 2 til tellekorps
  3. Årsberetning
  4. Årsregnskap med revisjonsberetning
  5. Ansvarsfrihet for styret
  6. Kontingent for kommende år
  7. Budsjettforslag
  8. Innkomne forslag med styrets innstilling
    1. Ingen innkomne forslag
  9. Valg

Utdrag fra vedtektene § 11:

Kun saker som er innsendt styret skriftlig minst 4 uker før årsmøtet kan behandles av dette. Kun benkeforslag på valg av personer unntas fra 4-ukers fristen.

Årsmøtet gjør vedtak ved alminnelig flertall. Kun stemmer fra tilstedeværende medlemmer, som har betalt årskontingent, godtas. Ved skriftlig fullmakt fremlagt før årsmøtets start, kan et medlem representere maksimalt ett (1) annet medlem, dersom dette har betalt medlemskontingent.

Styret for Vestviken Naturistforening v/ Olav V, leder

Vedlegg:

Innspill til medlemsmøte:

Årsmøte i Vestviken Naturistforening
14 Aug 14:30
Inntil 14 Aug, 16:00 1h 30m

Årsmøte i Vestviken Naturistforening

place Roppestad fristrand (events) Farrisveien 863, 3282 Kvelde, Norge expand_more

Vestviken Naturistforening avholder sitt årsmøte på Roppestad fristran lørdag 14. august 2021 kl. 12.30, i forkant av den tradisjonsrike Laksefesten.

Frist for innsending av saker som man ønsket skulle behandles på årsmøte, var den 17. februar 2021.

Spørsmål om gjennomføring av årsmøte kan sendes på  på epost til styret@vestviken-naturistforening.net / styret@vvnf.org eller:
3284 Kvelde

Warning: foreach() argument must be of type array|object, string given in /customers/e/3/f/vestviken-naturistforening.net/httpd.www/wp-content/plugins/eventprime-attendees-list/includes/controllers/class-ep-attendees-controller-list.php on line 48 Warning: foreach() argument must be of type array|object, string given in /customers/e/3/f/vestviken-naturistforening.net/httpd.www/wp-content/plugins/eventprime-attendees-list/includes/controllers/class-ep-attendees-controller-list.php on line 48 Warning: foreach() argument must be of type array|object, string given in /customers/e/3/f/vestviken-naturistforening.net/httpd.www/wp-content/plugins/eventprime-attendees-list/includes/controllers/class-ep-attendees-controller-list.php on line 48 Warning: foreach() argument must be of type array|object, string given in /customers/e/3/f/vestviken-naturistforening.net/httpd.www/wp-content/plugins/eventprime-attendees-list/includes/controllers/class-ep-attendees-controller-list.php on line 48 Warning: foreach() argument must be of type array|object, string given in /customers/e/3/f/vestviken-naturistforening.net/httpd.www/wp-content/plugins/eventprime-attendees-list/includes/controllers/class-ep-attendees-controller-list.php on line 48 Warning: foreach() argument must be of type array|object, string given in /customers/e/3/f/vestviken-naturistforening.net/httpd.www/wp-content/plugins/eventprime-attendees-list/includes/controllers/class-ep-attendees-controller-list.php on line 48
This event has ended
Scan QR Code
Aldersgruppe
Alle

Du vil kanskje også være interesert i dette: