01 Jul event_repeat
Heldags

Roppestad fristrand - Vaktbod til leie

place Roppestad fristrand - Vaktbod Roppestad fristrand, Farrisveien, Kvelde, Norge expand_more
Utøvere
Roppestad fristrand - Høsten i anmarsj-rev
Roppestad fristrand - Høsten i anmarsj

Vestviken Naturistforening, VVNF, har ansvaret for tilsynet på Roppestad på vegne av Larvik kommune i perioden 1. mai til 15. september. Er du medlem av VVNF kan du melde deg nå til å ta ansvaret for en eller flere uker. Det er også mulig å dele opp og ta ansvaret for en helg eller enkeltdager (mandag - torsdag / fredag - søndag).

Vestviken Naturistforening har egen Vaktbod som kan leies ut for inntil 2 personer I inntil 2 døgn I sommer, når tilsynsvakt ikke trenger den for egen overnatting. Dette er en midlertidig ordning inntil vi kan benytte den som ordinær badstue når smitteverntiltakene lempes.

Vipps-betaling - Leie av vaktvogn

Attendee Note
Vaktboden er satt opp med 2 feltsenger, liten kokeplate og sittegruppe utendørs. Vaktboden kan leies når tilsynsvakt selv ikke trenger den for overnatting. Vaktboden kan leies av inntil 2 personer for inntil 2 døgn. Leietaker må selv medbringe sengetøy, lakenpose/sovepose. Leietaker vasker av gulv og overflate før utsjekk kl. 14.00.nnLeietaker kan installere seg I vaktbod fra kl. 15.00 ankomstdagen. Bil må parkeres på anvist parkeringsområde.