30 Dec 19:30 event_repeat

Arrangert av arrow_forward_ios Vestviken Naturistforening
Utøvere
Praktisk info:

VVNF har nakenbading innendørs hele vinterhalvåret.

Vi sees i Kveldehallen(link is external) hver fredag fra og med 23. september 2022 til og med 31. mars 2023. Stengt mellom jul og nyttår.

Garderobe og svømmehall tilgjengelig
kl 18.30 – 20.30

NB! Vi benytter kun herregarderoben! Se skilting.

I Kveldehallen rigges det til med sittegrupper til de besøkende. Det er ikke tillatt med servering i hallen, men vi kan nyte en kaffekopp i sosialt fellesskap, fortrinnsvis i uknuselig kopp. :o)

Det er tilgang til badstue.

Inngangspenger i Kveldehallen (betales kontant inne i hallen, eller du kan betale med Vipps):
Medlem: 40,- kr pr gang, evt. 300,- kr for alle badingene høsten og det samme for våren.
(barn/ungdom opp til fylte 18 år: gratis). Ikke-medlemmer betaler kr. 80 pr gang.

Dette skal dekke foreningens utgifter i forbindelse med leie av Kveldehallen.

Kveldehallen ligger i Kvelde sentrum, ca 20 km fra Larvik, ca 70 km fra Kongsberg og ca 40 km fra Skien (over rv. 32 – Siljan). GPS-koordinater: N 59° 11.490′ E 9° 58.125′

Innebadingene er i utgangspunktet KUN åpen for medlemmer av foreninger tilsluttet International Naturist Federation (INF). Ikke-medlemmer kan imidlertid komme som prøvemedlemmer til innebadingen 2 ganger, men da til dobbel pris (80,- kr).

21 Jan 19:45 event_repeat
Inntil 21 Jan, 22:15 2h 30m

Innebading i Kveldehallen

place Kveldehallen Kveldeveien 238, 3282 Kvelde, Norge expand_more
Utøvere

VVNF har nakenbading innendørs hele vinterhalvåret.

Vi sees i Kveldehallen(link is external)(link is external) hver fredag fra og med 01. oktober 2021 til og med 25. mars 2022. Stengt mellom jul og nyttår.

Se aktivitetskalenderen til høyre under "hva Skjer" eller under "Arrangementer"(link is external) på våre nye nettsider for datoer. (Teksten fortsetter under bildet)

Mere informasjon finner dere på seksjonen: "Innebading i Kveldehallen"