Årsmøter
Aldersgruppe: Alle

Vedtekter for Vestviken Naturistforening § 10Foreningens høyeste myndighet er årsmøtet som holdes senest i løpet av mars. Styret skal varsle medlemmene om berammelsen av årsmøtet gjennom informasjon på foreningens hjemmeside, epostutsendelse og andre digitale informasjonskanaler innen utgangen av januar, med oppgitt frist for å sende inn saker. Kun saker som er innsendt styret på epost eller skriftlig per brev minst 4 uker før årsmøtet kan behandles av dette. Kun benkeforslag på valg av personer unntas fra 4-ukers fristen.Innkalling med dagsorden og møtedokumenter gjøres kjent for medlemmene minst 14 dager før møtet. Innkalling og møtedokumenter gjøres tilgjengelig for medlemmer på foreningens hjemmeside, samt som nyhetsmelding og e-postutsendelse til foreningens medlemmer.Sammen med innkallingen skal medfølge styrets årsberetning, utdrag av revidert årsregnskap og forslag til budsjett for neste driftsår, samt innkomne forslag med styrets innstilling.