Som endel sikkert har lagt merke til så tilbyr Vestviken Naturistforening muligheten til å “Logge inn med Vipps”. For å kunne bruke dette så må man som medlem først logge seg inn med brukernavn (epostadresse) og passord.

Vestviken Naturistforenings forside

Etter innlogging så videreføres man til sin personprofil der man har oversikt over sin informasjon og innstillinger. Herfra klikker man på menypunktet “Min Konto” helt øverst på siden. Da sendes man hit:

VVNF – Min Konto

I den venstrestilte menyen har man et valg for Vipps, hvor man får mulighet til å koble sin medlemskonto til sin private Vipps-konto om man ønsker dette. For at dette skal fungere så kreves det at epostadressen man har som brukernavn er den samme epostadressen man benytter som kontaktadresse i banken og på Vipps.

Min Konto – Vipps

Etter å ha klikket på knappen “Trykk herfor å koble til med appen din”, så videresendes man hit:

Angivelse av telefonnummer som din Vipps er koblet til.

Når man har valgt å koble til Vipps så får man varsel på mobil og app-vindu åpnes med spørsmål om du “Vil logge inn på Vestviken Naturistforening?”

Etter å ha klikket “Fortsett” så logger man inn på Vipps med personlig kode.

Etter inntasting av personlig kode får man beskjed om å gå tilbake til nettleser for å fullføre tilkobling til Vipps

Under “Min Konto – Vipps” får man nå statusmelding om at man er tilkoblet “Vipps-profilen med telefonnummer …..”

Etter dette vil man kunne velge innlogging med tjenesten “Logg Inn med Vipps” på forsiden av våre nettsider.

Du vil kanskje også være interesert i dette: